Nie od dzisiaj mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Nic zatem dziwnego, że współcześni reklamodawcy dwoją się i troją, aby zaproponować swoim potencjalnym nabywcom komunikację marketingową na miarę XXI wieku. Współcześnie można sięgać po naprawdę wiele inspirujących rozwiązań, jeśli chodzi o obszar reklamy, ale zdjęcia 360 stopni z pewnością odznaczają się na tle innych metod.
Jak w ogóle takie fotografie obrotowe wyglądają? Entuzjaści zakupów internetowych z pewnością nie raz odwiedzili e-sklep, który cechował się niebanalnym sposobem prezentowania oferty. W miejscu standardowych zdjęć odwiedzający witrynę widzi interaktywny plik pozwalający obejrzeć produkt z każdej interesującej go strony. Dzięki równomiernemu oświetleniu i odpowiednim zapleczu technicznym podczas wykonywania fotografii – wygląda to imponująco.
Sprawdź na: http://fp360.pl/uslugi/zdjecia-obrotowe-360/
Zdjęcia kosmetyków, ubrań czy urządzeń technologicznych w obrocie
Czym tak naprawdę są zdjęcia 360 stopni? Plikami GIF? Mogłoby się tak wydawać na pierwszy rzut oka, jednak bliżej im do prezentacji z pokazem slajdów. Cała magia opiera się na utrzymaniu jednolitego oświetlenia oraz utrzymania identycznego kadru. Zdjęcia kosmetyków czy innego rodzaju produktów robione są po kilkanaście razy – każda fotografia obejmuje nieco inną stronę produktu. Dzięki temu po złożeniu takich zdjęć w jeden ciąg otrzymujemy wrażenie ruchu. Działa to na podobnej zasadzie, co animacja poklatkowa i wywołuje piorunujące wrażenie na nabywcach.
Warto zauważyć, że istnieje spora grupa produktów, którą chcemy wziąć do ręki, przeczytać etykietę oraz zważyć w dłoni. Niestety w przypadku zakupów internetowych nie jest to możliwe. Zdjęcia 360 stopni stają się interesującym pomostem. Produkt przestaje funkcjonować zaledwie jako płaski obrazek na stronie www. Możemy obejrzeć go z każdej strony, wzbudza to większe zaufanie. Z łatwością zapoznamy się z opisem na etykiecie w przypadku takich rozwiązań, jak zdjęcia kosmetyków, leków czy innych preparatów. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej sklepów decyduje się na przedstawienie swojej oferty właśnie za pośrednictwem fotografii obrotowej.
Zdjęcia 360 stopni z fp360
Jeśli zatem interesuje nas podobne rozwiązanie i chcielibyśmy dostosować wygląd swojego sklepu do standardów XXI wieku, to warto postawić na podobną opcję. Usługi firmy fp360 z pewnością będą strzałem w dziesiątkę. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w fotografii obrotowej. Potrafi zaproponować swoim zleceniodawcom usługi na najwyższym poziomie. Jest to możliwe dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz znajomości zróżnicowanych oczekiwań klientów. Zdjęcia kosmetyków, odzieży, elementów kuchennego wyposażenia, urządzeń… Bez ograniczeń. Fp360 poradzi sobie z każdym rodzajem asortymentu.
Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań wykorzystywanych w przestrzeni internetowej nie tylko wzbudza większe zaufanie u nabywców. Tworzy też cenne wrażenie obcowania z profesjonalnym przedsiębiorstwem. Strona internetowa jest wizytówką firmy, a jeśli mamy dodatkowo do czynienia z e-commerce, to warto postawić na usługi profesjonalistów.
Sprawdź także: https://www.oceanstudio.pl/pozwol-ubraniom-przemowic-czyli-kilka-slow-o-fotografii-odziezy/