Każdego dnia oglądamy setki, a czasami nawet tysiące zdjęć dodawanych przez polubione marki w mediach społecznościowych. Ale czy inwestycja w fotografię reklamową naprawdę jest opłacalna dla tych działalności i czy może pomagać w rozwoju biznesu? Sprawdźmy, co o znaczeniu dobrej jakości zdjęć na podstronach sklepów internetowych mówią klienci.

Możliwość zobaczenia produktów i lepsze zdjęcia produktowe

Ze względu na ważną rolę, jaką zakupy online odgrywają w życiu i wyborach dokonywanych przez klientów, wydaje się, że biznesy rozwijające się w tym środowisku powinny zrobić co w ich mocy, by dostarczać użytkownikom jak najlepsze wrażenia. Wciąż jednak spotkać można strony internetowe, które nie oferują odbiorcom niemal żadnych udogodnień. Mowa nie tylko o przejrzystym układzie ułatwiającym użytkownikom poruszanie się po witrynie, przyjaznych i stworzonych zgodnie z ich potrzebami tekstach, ale również o fotografii reklamowej, czyli zdjęciach produktów.

Jak możemy przeczytać w raporcie E-commerce w Polsce 2020 Gemius dla e-Commerce Polska, 21% osób przyznało, że do częstszego robienia zakupów przez internet skłoniłaby je możliwość zobaczenia produktów. Z kolei 20% stwierdziło, że tym motywującym czynnikiem jest lepsza jakość zdjęć produktowych, czyli wyższa rozdzielczość i możliwość dostrzeżenia szczegółów. Znaczenie fotografii reklamowej nie powinno być zatem ignorowane, gdyż jest to świetny sposób na zdobycie stałych klientów oraz dzięki stworzeniu pozytywnych wrażeń dotarcie do ich znajomych, przyjaciół i członków rodziny.

Fotografia reklamowa – gdzie szukać wsparcia?

Funkcje, jakie spełnia fotografia reklamowa, nie kończą się jednak na przyciąganiu uwagi klientów i zamieniania wstępnego zainteresowania w prawdziwą lojalność. Może ona także stać się narzędziem pozwalającym marce kreować pożądany wizerunek, rozbudzać emocje w swoich odbiorcach czy akcentować kierunek, jakim podąża. Pomaga zatem biznesom nie tylko w rozwoju, ale również w stawaniu się coraz lepszymi. By wydobyć potencjał fotografii reklamowej, warto w nią zainwestować, decydując się na współpracę ze studiem mającym duże doświadczenie i potrafiącym działać w nieszablonowy sposób.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej fp360.pl, gdzie możesz znaleźć informacje kontaktowe do specjalistów zajmujących się wykonywaniem sesji produktowych od wielu lat, a mimo to wciąż zaskakujących efektami swojej pracy. Na stronie znajdziesz opisy i cennik poszczególnych usług i zapoznasz się z realizacjami. Jeśli przed rozpoczęciem współpracy będziesz chciał sprawdzić jakość fotografii, możesz zamówić tutaj również darmowe zdjęcia próbne.

Specjaliści ze studia fotograficznego fp360.pl pozostają do dyspozycji i chętnie odpowiadają na pytania dotyczące fotografii i jej wpływu na realizację biznesowych celów. Jeśli znajdziesz wolną chwilę, możesz skontaktować się z nimi w wygodny dla siebie sposób i podzielić się z nimi swoimi przemyśleniami czy doświadczeniami na temat znaczenia zdjęć produktów.

Sprawdź także Packshot – co to jest i po co się je wykonuje?