Taśma z nadrukiem najczęściej wykorzystywana jest w sferze biznesowej. Różnego rodzaju firmy korzystają z niej w celach marketingowych, zazwyczaj po to, aby zwiększyć rozpoznawalność własnej marki i efektywnie budować jej prestiż. W jaki sposób efektywnie jej używać? Podpowiadamy.

Do czego służy taśma z nadrukiem?

Taśma z nadrukiem wykorzystywana jest głównie na opakowaniach, pudełkach i paczkach. Z jej pomocą zabezpiecza się zapakowany towar na czas trwania transportu. Wykorzystywana jest więc głównie przez firmy zajmujące się handlem wysyłkowym. Klient otrzymując paczkę doskonale wie skąd pochodzi i kojarzy jej zawartość.

Taśma z nadrukiem jest niezwykle wytrzymała i odporna na warunki atmosferyczne. Może być więc wykorzystywana również do innych celów. Na przykład z jej pomocą można zagrodzić przejście zamkniętym korytarzem albo umieścić ją na zewnątrz firmy, aby ostrzegała przed określonym zagrożeniem.

Dlaczego taśma z nadrukiem to dobry pomysł?

Firmy, które przywiązują dużą wagę do identyfikacji wizualnej korzystają z personalizowanych taśm. Mimo tego, że dla wielu osób jest to mało znaczący dodatek, to w rzeczywistości każda taka przesyłka wyróżnia się na tle wielu innych, pochodzących z konkurencyjnych firm. Kojarzy się z prestiżem i wysoką jakością oraz indywidualnym podejściem do klienta.

Warto także zwrócić uwagę na niewielką cenę takiej taśmy, zwłaszcza w porównaniu do kosztownych form reklamy w postaci kartonowych pudeł z firmowym logo. Zazwyczaj składając zamówienie na dużą ilość można otrzymać korzystne rabaty, więc jest to bardzo opłacalna inwestycja. Warto więc sprawdzić jaką ofertę przygotował znany producent folii stretch.

Na taśmie z nadrukiem można umieścić dowolną treść. Tym samym może ona służyć do łatwiejszego identyfikowania przedmiotów przechowywanych na półkach magazynu. Wystarczy umieścić towary w jednolitym pudle i okleić wybranym rodzajem taśmy. Następnie sięgając po konkretny produkt z łatwością znajdziemy ten, który jest nam w danym momencie najbardziej potrzebny.